Måndag 20 April

Godmorgon på er! ♥
Denhär natten har verkligen varit den värsta ever! Jag har vaknat säkert en gång varje halvtimme inatt och varje gång har jag varit helt klarvaken och inte änns känt mig trött :O Skit skumt. Sen på morgonen när väckarklocka ringde kände jag mig lika klarvaken men kände ändå att jag inte kunde gå upp, så jag somna om, och vaknade och somnade om ..osv. Tills jag helt plötsligt hade försovit mig! :O Kul lixom när man först vaknade för tidigt och sen helt plötsligt försov sig.

Idag är det ju första skoldan efter lovet och det känns nästan lite skönt att gå tillbaka till skolan, för då kommer sommarlovet mycket snabbare (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0