Klart!

Idag är det lördag, och nej, jag har inte bloggat nått föräns nu. Har haft fullt upp hela dan typ.
Dagen började med att jag vaknade kl 7 (!) helt klarvaken! Kunde inte somna om utan jag låg och vred på mig i en hel timme, för gå upp kl 7-8 en lördag Får man bara inte! Så jag tvingade mig själv till att somna om, vilket jag också gjorde. Så sen vaknade jag vid 11 tiden och gick upp (;
Sen dess har jag bara packat och packat hela dan. Så nu är jag iprincip klar med mitt rum! Bara kläder och sånt kvar, men det kan jag ju inte packa ner än!

Kvällen hade jag ju egentligen tänkt spendera vid Infjärden med grilla o sånt mys. Men så kunde inte Anna, så då blev det typ "inställt", fast nu skulle folk ändå dit, fast vi hade räknat med typ bara 4-5styckna när vi planerade. Och nu var det runt 10 st som skulle dit, och bara killar. Så jag känner att jag inte riktigt har lust att vara ensam tjej där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0