Happy Summer!

Snart bär det iväg på shopping, fast det blev inte stockholm "/ Syrrans pojkvän och kompis skulle också me och då ville dom åka till nått centrum, hette typ väskby-centrum elr nått... vet inte riktigt om det finns så mycket butiker där, men vad han visste så fanns det iaf Gina :D Och det kan jag faktiskt nöja mig med (; Får väl åka in till Stockholm med nån annan nån annan dag om det är allt för dåligt där :)

Såhär sommrig tänkt jag se ut idag:



Haha, dessutom fick jag precis ett PåskÄgg av Thomas föräldrar och däri låg 4 lotter och jag van sammanlagt 125kr! :D Fick vinst på alla förutom en :D Och thomas fick lika många trisslotter men han van bara 10kr :(   Tihi (A)



Kommentarer
Postat av: Frida

sv; Yes det blir flygis i år igen :)

2009-04-10 @ 16:01:56
URL: http://torstenssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0