Grattis Pappii!!

Iag fyller min kära pappa år och jag har självklart grattat honom :) Hade inte så mycket pengar (eftersom när jag var i stockholm och shoppade upp allt trode jag att jag skulle hinna få min nästa månadspeng innan..) så det fick bli 4trisslotter och en jätte god 3rättersmidda :D som jag lagat alldeles själv ;) Han van iaf inga supersummor på trisslotterna utan endast 50kr, men det räcker ju till två lotter till, och på dem kanske det är mer pengar!!

Idag i skolan har jag iaf inte gjort ett skit. Var så himla onödigt att jag änns gick dit. Tode ju först att vi skulle få sovmorron, men det fick vi helt plötsligt inte. Men sen när vi väl kom till skolan (i tid) så hade vi ingen lektion iaf, så vi loda runt lite tills klockan blev 10 och vi skulle göra det vi gjorde där: Kolla på 3ornas projektredovisningar...
Så efter det hade vi inget mer och kunde gå hem... lixom, jaaa men tack!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0