Glad Påsk! Jo, tack så j*vla mycket!

Asså vad är dethär för väder? Jag trode det skulle bli vår och sol nu när det äntligen är påsk och påsklov :) Visst, det snöar inte iaf, men tänk på alla stackars påsk-kärringar som vill dela ut alla sina fina påskkort som dom suttit och gjort hela veckan medans en annan har varit tvungen o plugga hela veckan!!! ... ska inte dom få dela ut dom nu bara för att det regnar?? Dålig stil tycker jag..
Själv fick jag ta del av detta fina väder när jag skulle gå hem till thomas, asså mitt hår var ungefär lika blött som när jag klivit ut ur duchen. Men jag mötte Matilda på vägen så då fick man lite sällskap en bit på vägen iaf :)
Men något kall jag var när jag kom hit då, hade ju bestämt mig för att ha shorts idag, har velat ha det hela veckan men har inte tyckt att det varit tillräkligt fint väder nån dag. Men så kände jag mig riktigt tvingad till det idag, så då blev det självklart den mest regniga dagen av alla! Typiskt min tur ;/...

Glad Påsk på er!!

Bara för att den var så sjukligt ful, och rolig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0