Fredag

Äntligen Fredag!


Idag är det fredag och premiär för Talang 2009, och iår ska jag faktiskt försöka följa det Duktigt!


Dagen har varit ganska så lugnt, började somsagt med sovmorron och Gympa, en bra start på dan tycker jag men resten utav dagen har jag varit i största del oseriös. Hade tänkt plugga järnet på mattelektionen -så att jag skulle slippa sitta nu i helgen så mycket- och samma planer hade jag inför Fysiklektionen, men på båda lektionerna slutade det med att jag och Emma satt o snacka bort tiden. Ungefär som det alltid blir för oss på fredagslektionerna.

I Helgen ska jag inte gör så mycket, ikväll ska jag bara vara hemma och umgås med min familj -som jag inte gör så ofta- och imorn ska jag nog höra med Anna om hon vill hitta på något med mig. Mellan dessa planer lär jag behöva trycka in så mycket Fysik och matte jag bara kan! Inget jag gläds av, men som jag är tvungen till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0