Flyttlådor

Idag kände jag att jag var tvungen att åka hem en stund eftersom jag boat in mig totalt hos Thomas nu när vi är själva där. Så nu är jag hemma (: Och jag har faktiskt lyckats packa ihop mina två första flyttlådor nu!
Känns verkligen hur underbart som helt att flytta, men lite sorligt är det ju eftersom jag faktiskt har bott här hela mitt liv. Men det ska verkligen bli skönt med lite förnyelse.
Vi ska ju faktiskt flytta riktigt snart (när exakt tänker jag dock inte avslöja, och inte vart heller.. än) så vi har ganska så bråttom med att få ner ca 22år i flyttlådor..


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

han stekte dom nog tror jag ^^ fast annars gjorde han som du skrev.

2009-04-19 @ 13:08:42
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0