Favvo!?

Efter att ha kollat klart på det sista avsnittet (för säsongen) av Andra Avenyn *snyft* så tänkte jag kika in på min blogg när jag sedan fastnade på blogg.se´s förstasidan. Kollade in Veckans Blogg och detta kan nog bli min nya favvoblogg. Tidigare läste jag helst Kissies blogg men denhär bloggen slår nog hennes med hästlängder xD
Så himla mysig blogg med inte bara en massa egobilder utan roliga inlägg och kuliga bilder. Helt klart en blogg att rekomendera :D Foki.blogg.se
Dessutom skulle jag typ kunna dö för hennes hår !!!

Kommentarer
Postat av: anna

ooooh shiit de där håret var inte att leka med asso ;O! <333

2009-04-28 @ 23:01:50
URL: http://aanniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0