Dålig uppdatering

Hej alla sötnosar !!
Ledsen att jag varit sämst på att uppdatera, men igår var jag med Anna nästintill hela dagen så då orkade jag tyvär inte (A). Vi va nere på stan och lodade runt lite, sen följde jag me hon och hennes familj på visning :D Dom ska nämligen kanske också flytta in till norrtälje :D Så jävla nice det skulle vara om hon skulle göra det asså!! (: Då skulle det typ bli som Back in the days när vi alltid var :D

Iaf så var vi idag också -vilket beror på den sena uppdateringen-. Vi var i stockholm och shoppade järnet :D!
Har tyvär inte hunnit fotta nånting än så ni får se allt först imorn (; Blev iaf en blandad kompott med sommarhärliga kläder :D
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0