6 April - måndagmorgon.

Asså ibland blir jag lite rädd för mig själv. I vanliga fall får jag typ alltid -av nån konstig anledning- så himla brottom på mornarna, och det slutar med att man får sätta på sig den där fula tröjan istället för dendär snygga som gömde sig underst i klädhögen. Men idag vaknade jag och var typ hur pigg som helst, och nu är klockan 07.50 och jag är redan klar! Elr jag ska klä på mig o lite smått men ändå, jag lär åka härifrån typ 20-kvart i 9 så jag har näsan en hel timme på mig :O

Men snart är det Påsk-lov och jag ska bara avklara denhär 4 dagars långa skolveckan och sen är vi där! :D Men det som gör mig mäst glad över att det snart är påsk-lov är faktiskt inte själva lovet :| Vi har nämligen två sjukt jobbiga prov som kommer dyka upp denhär veckan och det ska bli så himla sköönt och ha dem överstöckade! Ush vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: ronja

Var gärna med och svara på dagens fråga i min blogg!

Ha en bra dag, kram :) hihi

2009-04-06 @ 12:58:34
URL: http://singtonight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vi lär ju iaf ha ägt fysiken, haha (a) <3

2009-04-06 @ 13:46:18
Postat av: Adam aka torbjörn

provet var ju lätt :D nice med lov snart kram puss okej hej <3

2009-04-06 @ 18:55:32
URL: http://dubbeltorbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0