1 April

Dagen då man kan driva med vem man vill! Till och med tidningar och tv gör sig roliga idag. Och jag hade faktiskt tänkt hitta på något riktigt groft iår men har helt ärligt inte dragit ett enda april-skämt :|
Dessutom är det ingen som lurat mig heller :S Elr inte vad jag vet nu, kanske är nån som sagt nått men som inte sagt än att det bara varit ett April-skämt.
Nästa år ska det iaf bli skärpning för min del!

Men det är lite läskigt när det är första April för man vågar typ inte lite på nån, jag har typ inte kunnat ta åt mig av vad nån har sagt eller vad jag läst, för då väntar jag hellre tills imorn då dom förhoppningsvis säger April April eller nått (;


Nu ska jag iaf räkna några mattetal till och sen gå o lägga mig.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: ` iѕaвella ѕz . - вloggкяiтiк näя den äя ѕoм вäѕт

Superfin blogg! :)

Lägg gärna till mig på bloglovin om du har lust och gillar min blogg! Så kan jag lägga till dig med! :)



http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---bloggkritik-nr-d



Ha en bra dag! :)

2009-04-02 @ 14:30:31
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0